Meerdere medewerkers
Verdeel de gemaakte afspraken tussen meerdere medewerkers. Keuze van medewerker optioneel mogelijk.
Meerdere types afspraken mogelijk met afwijkende beschikbaarheid, boekingsvoorwaarden, enz.
Verdeel de gemaakte afspraken tussen meerdere medewerkers. Keuze van medewerker optioneel mogelijk.
Individuele kalenderweergaven mogelijk zodat er direct bij een specifieke medewerker een afspraak gemaakt kan worden.
Configureer de beschikbaarheid aan de hand van openingsuren, pauzes, vakanties en synchronisatie met externe kalenders. Uitgebreide mogelijkheden ivm start- & eindmomenten, buffertijden, enz.
Mogelijkheid tot het stellen van specifieke (verplichte) vragen bij het bevestigen van een afspraak.
Bevestiging per e-mail & reminder voor je afspraak per SMS.
Werk je reeds met een eigen kalender? Synchroniseer de beschikbaarheid en/of boekingen in twee richtingen. Mogelijk met Google, Exchange, Office365, iCloud & Outlook.com
Mogelijkheid tot annulatie of verschuiving van afspraak volgens ingestelde voorwaarden.
De afsprakentool is voor de bezoeker beschikbaar in verscheidene talen.
Toegankelijk via computer, tablet of smartphone.
Eenvoudig toe te voegen in elke website met aangepaste kleuren.
Eenvoudig te beheren en/of importeren contacten.
Maatwerk integraties mogelijk
Wil je dat klanten meteen een afspraak kunnen maken op een gepast moment?
Contacteer ons voor een demo of meer informatie.