Online adverteren

Online adverteren kan goedkoop, effectief en vooral transparant! Goedkoop nieuwe klanten aantrekken? Dat kan perfect met Google Adwords!

Online adverteren met Google Adwords - SEA

Google Adwords kijgt onze absolute voorkeur om online te adverteren.

Door een zeer groot & haarfijn te definiëren doelpubliek kunnen weer zeer kosteneffectief adverteren.

Setup van Google Adwords, met professionele opvolging van je campagnes

  1. We starten met een zoekwoordenonderzoek (keyword onderzoek) om te bepalen welke zoekwoorden relevant zijn voor uw onderneming en diensten.
  2. Met dit onderzoek kunnen we een schatting maken van de kost per klik (de kost om één bezoeker naar je website te leiden). Ook kunnen we een schatting doen ivm het maandelijkse bereik voor uw budget.
  3. We schrijven of ontwerpen de advertenties en stellen de campagnes in.
  4. Na lancering van je Google Adwords campagne volgen we deze intensief op om een hoge kwaliteitsscore te bekomen. Deze kwaliteitsscore zorgt voor een kostenverlaging van de advertenties en een verhoging van de positie van je advertentie. We zorgen er dus voor dat een contact- of offerteaanvraag zo goedkoop & kwalitatief mogelijk blijft.
  5. Elke maand ontvangt u een visueel rapport over de kosten en resultaten van uw campagne.

Wat met adverteren op Facebook?

We verkiezen om online te adverteren via Google Adwords, in het zoeknetwerk van Google. In deze kanalen is uw doelgroep effectief op zoek naar uw goederen of diensten wat resulteert in veel goedkopere en succesvollere transacties.

Hoewel je ook perfect kunt adverteren op Facebook merken we dat deze bezoekers eerder incidenteel via je advertentie op je website terecht komen. Ze zijn misschien wel geïnteresseerd in het aanbod van je onderneming maar daarom niet direct op zoek naar een onmiddellijke aankoop of beroep op je diensten. Ze zijn eerder aan het verkennen.

Online Adverteren met Google Adwords

  • Zoekwoorden onderzoek
    (ook nagatieve zoekwoorden!)
  • Schrijven kwalitatieve advertenties voor een hoog doorklikpercentage
  • Intensieve opvolging van de campagne voor een lagere CPC en maximale conversie
  • Bewaken van de kwaliteitsscore
  • Maandelijkse rapportering
Wil je meer weten over onze aanpak?
Heb je een concrete vraag?
vraag je gratis offerte aan